sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Espoon valtuustoon 2017 !!!

Olen Espoon Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokas vuonna 2017. Päätös ehdokkuudesta ja ryhtymisestä aktiiviseen vaalikampanjaan syntyi jo viime kesänä, ja olin ensimmäisten kokoomusehdokkaitten joukossa. Toivottavasti espoolaiset äänestävät minua, sillä ajan hyviä asioita. Minulla on joitakin keskeisiä teemoja, joista lyhyesti: kannatan kunnallisveron säilyttämistä nykytasolla. Pidän viimeiseen asti kiinni tasokkaasta lasten ja nuorten koulutuksesta. Espoo on pidettävä sivistyskaupunkina. On selvää, että homekoulut on korjattava ja varmistettava, että uudet koulut rakennetaan kunnolla. Kannatan eri liikennemuotojen tasapuolista kohtelua - pelkästään joukkoliikenteen ei pidä olla "sujuvaa". En kannata aluepysäköintikieltoja enkä erillisiä joukkoliikennekatuja. Ympäristölautakunnassa olen kuluvalla kaudella vaikuttanut viihtyisän elinympäristön puolesta. 

1 kommentti: